Branding

/Branding

10 LAT SIMPLICITY

,

10 lat temu wystartowaliśmy z pomysłem, który okazał się szczęśliwym trafem. Urodzinowy wieczór z przyjaciółmi upłynął nam w hiszpańskim stylu, a jubileuszowa koszulka, notes i wyjątkowy ołówek okazały się celnym i pożądanym pomysłem.

 

IMS GROUP

,

DBAMY O WIZERUNEK NASZYCH KLIENTÓW. NA ZLECENIE FIRMY HANDLOWEJ IMS GROUP WYPRODUKOWALIŚMY I ZAMONTOWALIŚMY NA STOISKU TARGOWYM PRZESTRZENNE, PODWIESZANE BANNERY REKLAMOWE. DO ICH PRODUKCJI UŻYLIŚMY MATERIAŁU TYPU SAMBA ORAZ WYKLEJONEGO FOLIĄ MATERIAŁU O STRUKTURZE PLASTRA MIODU.

POZNAŃ MARATON – STREFA REGENERACJI

,

WSPIERAMY DZIELNYCH MARATOŃCZYKÓW! NA POTRZEBY 16. EDYCJI POZNAŃSKIEGO MARATONU ZAPROJEKTOWALIŚMY SPECJALNĄ STREFĘ REGENERACJI FIRMY HILDING ANDERS. ZADBALIŚMY O CIEKAWĄ EKSPOZYCJĘ MATERACÓW, WYPRODUKOWALIŚMY WSZYSTKIE MATERIAŁY PROMUJĄCE AKTYWNOŚCI WEWNĄTRZ STREFY ORAZ POMOGLIŚMY PRZEPROWADZIĆ KONKURS.

LIDL

,

WSPIERAMY NAJLEPSZYCH! NA POTRZEBY AKCJI PROMUJĄCYCH KSIĄŻKI Z PRZEPISAMI OKRASY I PASCALA ORAZ SŁODKOŚCIAMI MISTRZA MAŁECKIEGO PRZYGOTOWALIŚMY SPECJALNE HANGERY, KTÓRE ZACHĘCAŁY KLIENTÓW SIECI LIDL DO AKTYWNEGO UCZESTNICTWA W OBU AKCJACH.

GROLSCH – 400 YEARS OF CREATIVITY

,

400 LAT WARZENIA PIWA TO DOSKONAŁA OKAZJA, BY PRZYPOMNIEĆ O TYM W INTRYGUJĄCY SPOSÓB. POMOGLIŚMY ZREALIZOWAĆ NAJLEPSZE POMYSŁY: WYPRODUKOWALIŚMY ZBIORCZE OPAKOWANIA, W KTÓRYCH FANI GROLSCH’A ODKRYWALI 4 WZORY PODKŁADEK. DO ICH PRODUKCJI UŻYLIŚMY TRWAŁEJ PŁYTY HDF. DODATKOWO WYDRUKOWALIŚMY SERIĘ PLAKATÓW PROMOCYJNYCH.

POZNAŃ CITY CENTER

,

WIEMY JAK BYĆ ZAUWAŻONYM I WPAŚĆ KLIENTOM W OKO. OPRACOWUJĄC KAMPANIĘ PROMOCYJNĄ POZNAŃ CITY CENTER PRZYGOTOWALIŚMY ROZWIĄZANIA, O KTÓRYCH MÓWIŁO CAŁE MIASTO. NASZ WIELKI, DAMSKI BUT STAŁ SIĘ GŁÓWNYM MOTYWEM KOMUNIKUJĄCYM OTWARCIE NOWEGO CENTRUM HANDLOWEGO.

CITY CODE

,

PIĘKNE PRZEDMIOTY POTRZEBUJĄ PIĘKNEJ EKSPOZYCJI. DLATEGO WYPRODUKOWALIŚMY NA ZLECENIE BIURA PROMOCJI MIASTA POZNANIA NOWOCZESNE STANDY I EKSPOZYTORY PODKREŚLAJĄCE WYJĄTKOWOŚĆ PREZENTOWANYCH W RAMACH WYSTAWY KOD MIASTA PROJEKTÓW I MAREK. DO ICH PRODUKCJI UŻYLIŚMY TEKTURY WARSTWOWEJ O STRUKTURZE PLASTRA MIODU I GRUBOŚCI 10 I 16 MM.

IKEA COMMUNICATIONS

,

SPÓJNY SYSTEM KOMUNIKACJI PROWADZI PROSTO DO CELU. DLATEGO WYPOSAŻYLIŚMY WNĘTRZA SKLEPÓW IKEA W ZRÓŻNICOWANE MATERIAŁY POS: STANDY, BANNERY, ROLL-UPY ORAZ PLANSZE Z INFOGRAFIKĄ. DO ICH PRODUKCJI UŻYLIŚMY PŁYT HDF, SPIENIONEGO PCV ORAZ NIEZWYKLE LEKKICH I WYTRZYMAŁYCH MATERIAŁÓW O STRUKTURZE PLASTRA MIODU.

IKEA

,

DOSTALIŚMY NIEZŁE POLE DO POPISU I PODJĘLIŚMY WYZWANIE: WYPRODUKOWALIŚMY I ZAMONTOWALIŚMY NA ELEWACJI WSZYSTKICH SKLEPÓW SIECI WIELKOFORMATOWE BANNERY PROMOCYJNO-REKLAMOWE NA SIATCE TYPU MESH.

BIRKENSTOCK

,

PRZEKROCZYLIŚMY NASTĘPNĄ GRANICĘ! DLA MARKOWEGO PRODUCENTA ZDROWOTNEGO OBUWIA – NIEMIECKIEJ FIRMY BIRKENSTOCK – PRZYGOTOWALIŚMY WEWNĘTRZNE BACKLIGHTY ORAZ WIELKOFORMATOWE WYDRUKI WIZERUNKOWE.

MARNI AT H&M

,

LUBIMY MARKOWĄ ODZIEŻ, DLATEGO Z NAJWIĘKSZĄ PRZYJEMNOŚCIĄ WYPRODUKOWALIŚMY NA POTRZEBY KAMPANII REKLAMOWEJ „MARNI AT H&M” WIELKĄ TORBĘ (32 M KW.), W KTÓREJ BEZ TRUDU ZMIEŚCIŁABY SIĘ CAŁA WIOSENNA KOLEKCJA MARNI.

MEDIA EXPERT

,

MEDIA EXPERT WŁĄCZYŁ NISKIE CENY, A MY POMOGLIŚMY PRZEDSTAWIĆ TO KLIENTOM WYBRANYCH SKLEPÓW SIECI. WYDRUKOWALIŚMY NA FOLII SAMOPRZYLEPNEJ ODPOWIEDNIE KOMUNIKATY I WYKLEILIŚMY WITRYNY.

SCHULWEGKAMPAGNE

,

KOLEJNY RAZ ZAZNACZYLIŚMY NASZĄ OBECNOŚĆ NA SZWAJCARSKICH DROGACH. W RAMACH KAMPANII SPOŁECZNEJ „BEZPIECZNA SZWAJCARIA” WYPRODUKOWALIŚMY WIELKOFORMATOWE BANNERY PROMUJĄCE BEZPIECZEŃSTWO W 4 URZĘDOWYCH JĘZYKACH HELWECJI: NIEMIECKIM, FRANCUSKIM, WŁOSKIM I RETOROMAŃSKIM.

MARATON POZNAŃ

,

WSPIERAMY DZIELNYCH MARATOŃCZYKÓW! Z OKAZJI 12 EDYCJI POZNAŃSKIEGO MARATONU OBRANDOWALIŚMY MOST ROCHA I ZADBALIŚMY, BY NA CAŁEJ TRASIE MARATONU POJAWIŁY SIĘ BANNERY PROMUJĄCE WYDARZENIE. ODPOWIADALIŚMY ZARÓWNO ZA PRODUKCJĘ, JAK I MONTAŻ WSZYSTKICH NOŚNIKÓW.